Äntligen!!!

Hej alla tålmodiga läsare!

ÄNTLIGEN efter mycket om och men så ska gör jag ett inlägg, efter att ni har tjatat så evinnerligt mycket...so here it comes!

Denna vecka har varit skön, bara haft en STOR företagsekonomi inlämning och mamma, kusinen och HELLI VON BELLY fyllde 17!!! Snart är vi 18 :) Can´t wait until your next birthday <3<3 Så det har varit en del födelsedagar och tårtor hit och dit :)

Annars flyter allt annat på, jag fattar inte vart tiden tar vägen! Det känns som jag hinner bara vakna på måndagen och vips blir det söndag utan att jag hinner blinka, men det är skönt antar jag för då kommer jag allt närmare sommaren, åhhhh vad jag längtar!!!


Helgens planer, ta´t lugnt, middag hos farmis med Rickard, träffa las chicas och så måste jag se Social Network! :) Sedan nästa vecka är vi LEDIGA halva veckan, måndag, tisdag, onsdag så vi har BARA 2 skoldagar hahaha, suck on that DAGY!! Så mina planer är att åka med EMMY och SOFIA till COPENHAGEN!!! WOHO, läängtar as mkt! Vi ska gå på A&F och massa mysiga kaféer. SÅ vi åker på måndag kl 13.45 går planet. Åhh skönt, första gången jag åker ensam med kompisar! Måste träna på det ju..hehehe

Sedan veckan efter drar jag till U.....S.......A!!!! Florida, here I come!! Ska vara där i en vecka så jag får ligga och pressa på playyaaan.


Spenderar nästa vecka här with the girls! :D


Kommentarer
Postat av: Disa

Va härligt det låter :) Florida låter ju inte heller helt fel... :p

2011-04-25 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0