hola alla tappra läsare!

Ni som läser detta ger jag en stor applåd till för att ni orkar titta på min blogg även fast jag inte har uppdaterat på as länge!!!! Ibland finns det hopp för denna blogg i alla fall.... Idag är det torsdag, två dagar kvar till helg, finally!!! Planer: Fredag: Sova hos Helenisen elsklingen samt filma med the crew och hinna fixa Hlenis julklapp (tidig i år för det kommer ta tid att fixa mohahahahah)<3<3 Lördag: fick reda på idag att jag ska filma hela dagen med Mathias, Oscar och Ebba....jahoppp, hela lördagen flyger ivåg för de ville träffas kl.10!!!!!!PÅ MORGONEN!!! We will see about that..... senare på kvällen drar det iväg på någon teater med familjen?!?! Söndag: Kanske träffa Disa, har inte sätt henne på länge nu när hon har börjat på Uppsala!!!! Miss her :( sedan ska jag fixa med info och layout då vi ska koda html koder och bilda en hemsida med en tabell, avancerade grejer, jag vet, inte ens jag vet hur det funkar so wish me luck<3 Ska gå och göra läxorna tills imorgon, 17 sidor lång manual över EU rollspel (helt sjukt!!!) och 22 sidor lång manual för ett lååååååångt projektarbete på tre veckor! Detta mina vänner är VRG, I´m used to it. P.s. vill dedikera denna snutt till Vendela arsel som har satt lösenord på sin blogg, por qúe?? Smsa mig lösenordet så är du gullig, hälsningar från ett galet fan Puss på er alla andra och tack igen, hörs snart <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0