Veckans planer...

Måndag: Farmis kommer, fixa lite små grejer, fysik samt bild
Tisdag: Engelska, farmis o jag ska göra något!!!! Skoj :D DH kl 21.00 Missa inte!!!
Onsdag: Bort tvingad på någon grej av mina föräldrar WTF? Sex and the city se klart första säsongen
Torsdag: Sova över hos hannis och innan ska jag fixa lite grejs hemma...secret :P
Fredag: Grönan med klassen, blodprov kl 9.00 på morgonen ? läskigt XD stanna på grönan till 23.00 med massa fjortisar....and my friends, om jag inte tappar bort dem i spökhuset eller något (har tendens att hålla i handen i den första bästa jag ser, vendela vet med erfarenhet...host...host!)
Lördag: Åker på Yausuragi eller hur det nu stavas och sover över där till sondag.....ahhhh gud vad skönt (3 eller 4 behandlingar per dag)

Älska dessa veckor när vi inte har något skolarbete (från och med torsdag....åhh vad jobbigt)

Nu ska jag gå och titta på tv tills maten är klar sedan ska jag umgås med farmis<3<3

Puss på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0