God Jul På er!!!

Vaknade med lite halsont kl 08.30.....hahaha som ett litet barn igen som inte kan sova för att jag är nervös över julklapparna!!!!1 Hahahahaha skönt att ha den känslan i alla fall.
Vaknade ensam, hela familjen sover och en liten present från royal copenhagen som jag önskade mig när vi var i danmark.....hmmmmm kan nog gissa vad det är :P

Visar sedan med bild.

I förr går var jag som sagt hos Disa och hade det mysigt, hon hade tyvärr inte bakat peppakakorna ännu men hon hade gjort marsipangubbar så vi smällde i oss flera var!!!! Supergoda!!! Vi pratade i 6 timmar in på natten!!!!!! Helt sjukt, när jga kom hem så kunde jag knappt prata längre :P

Igår så hade jag en slapp dag. Sov länge och sedan kom rickard hem så jag var med honom en stund sedan gjorde jag collage i olika färgkombinationer, blev jätte nöjd faktiskt så jag ska lägga upp bilderna imorgon :P
Sedan gick han och jag end till sushi och beställde hem varsin 12 bitars, AS GOTT!!!!!! Sedan åkte jag med pappa på julklappsletning i sista minuten, typiskt honom!!! Efter det köpte vi julmat och sedan en sen middag med sjötunga och piggvar med champagnesås från Lisa Elmqvist MUMS, MY FAVOUURITE!!!!!! sEDAN SÅG JAG, PAPPA OCH RICKARD inception, som var faktiskt ricktigt bra men jag måster se den igen för att förstå den djupare innebörden. Sedan satt jag och åt upp all choklad som mamma hade köpt till mig från NK samtidigt som jag pratade med pappa en lång stund. Sedan till sängs och nu........JULAFTON!

Planerna idag är att ta det lungt, fixa julmaten äta all choklad (vilket jag har nästan lyckats me då jag åt flera bitar till frukost :P Har blivit besatt av choklad på senaste tiden......undrar varför?) Sedan kommer farmor som ska fira jul med oss.

Hoppas alla får en bra julafton tillsammans med familjen och massa fina julklappar.

GOD JUL PÅ ER ALLA
<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Började blogga själv igen och hittade din blogg haha! Jättesöt, men du måste uppdatera snart! :D 3 månader att ta igen (hehe, ska jag säga som fick ta igen ett helt år haha) puss! /Disa

2011-02-24 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0