Dan före dan före dopparedagen.......eller??

God Jul alla glada läsare!!!!
Äntligen en uppdatering, ska försöka att öka mina inlägg nu såhär i juletiden :P

Har julbakat idag med chokladrutor ....MUMS!!!

En snabb titt hos vendela också.....tAGGa på nyår!!!!!!!!!! Är ass taggad för fekke!!!!!!!! Call mee girls:P
Ska gå och äta middag nu sedan ska jag till Disa på myskväll med nybakade peppakakor och gamla DH avsnitt!!!! MYSSS!!! God Jul på er för jag måste gå och göra mig iordning......

Hoppas du har det as bra i Australia my bf Helena!!!! Är ni i barriärrevet eller? Saknar dig<<3<3<3

Alla måste uppdatera era bloggar host host alexxxx, vendelalb, osmart, xerxes, gabbiiiis och jagskojja!

God Jul och

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0