Träffa Lisa

Godmorgon alla pigga läsare!!
Jag är uppe ganska tidigt för att vara midsommardagen (vaknade kl. 9.22)
Igår så tog jag det ganska lungt, var på poolpartyt som var helt ok. Han vi va hos fyllde 50 år och de firades genom att hans tre söner kastade i honom i poolen med kostym på.....hahahah.
Vi kom hem vid 7 tiden och då satte vi oss och åt middag framför teven, jag mamma och pappa. Vi kollade på föräldrarfällan med Lindsay Lohan och så kollade vi på klassikern livet från den ljusa sidan. Har ni sett den??
Om ni inte har gjort det så rekommenderar jag den starkt, lägg märke till den söta hunden.....vill ha  honom!!!!!

Jag gick och lade mig vid 12.

Nu sitter jag här. Har ätit min frukost som var havregrynsgröt med rivet äpple på.

Ska åka med mamma och pappa och kolla på segelbåt (Volvo oceans race) som har seglat jorden runt på ca 9 månader. Målet är i Ryssland och Stockholm är det sista stoppet innan mållinjen. Båten har varit i b.la. Kina, Singapore, Köpenhamn, England m.m.
Det är helt fantastiskt!!! Det fanns bara segel som drivmedel, ingen motor!!!!
Den kör ungefär 30km/h om man gör om knop till km/h!!! Det är jätte snabbt för att vara en segelbåt som bara drivs på vinden!!!

I alla fall...sedan ska jag träffa Lisa på Östermalmstorg kl.13.00 för vi ska luncha och ta en promenad.....ta igen sedan gamla tider eller vad man nu säger.
Det ska i alla fall bli kul.

Sedan ska jag kolla på Pride and Glory som är en ny film med Colin Farrell och Edward Norton...

Hörs sedan!!!




Hur coolt som helst!!!! Tänk och få vara med om en sådan resa....något som jag defenetivt skulle ha gjort om det inte vore för att jag är sjösjuk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0